De den sjteit!

Gisteren 22 mei werd door de dennekapploog én de gehele schutterij de Koningsden geplant bij ons nieuwe Koningspaar Ron en Janine Ramakers. De Koninklijke residentie, gelegen aan de Elkenraderweg te Wijlre is nu niet meer te missen door de aanwezigheid van de rijk versierde den.

De drumband zorgde voor de muzikale omlijsting terwijl de dennekapploog druk doende was om de den correct aan de Koninklijke residentie te bevestigen.

Na de overdracht van het Koningszilver, werd de gehele schutterij en aanwezige aanhang getrakteerd op diverse versnaperingen.

Ons nieuwe Koningspaar zal aankomend weekend voor het eerst hun opwachting maken tijdens de traditionele processie die dit jaar naar Cartils trekt. Maar daarover later meer